Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/pars3r/public_html/wp-content/themes/WpShow/header.php on line 26
قیمت تصفیه آب صنعتی
قیمت تصفیه آب صنعتی
فوریه 28, 2019 0 نظر تصفیه آب

قیمت تصفیه آب صنعتی


قیمت تصفیه آب صنعتیReviewed by Admin8080 on Feb 28Rating: 5.0قیمت تصفیه آب صنعتیقیمت تصفیه آب صنعتی

قیمت تصفیه آب صنعتی


تصفیه آب صنعتی(قیمت تصفیه آب صنعتی) ؛ به دستگاه تصفیه آبی گفته میشه که برای مصارف مختلف استفاده شده و بر اساس نیاز ، در ظرفیت ها و آنالیزهای مختلف تولید میگردد . بطور کلی ظرفیت حجم تصفیه در انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی بالاست . در اینجا سعی شده تا اونجایی که میشه یک مقدار دستگاه تصفیه آب صنعتی را بصورت خیلی ساده توضیح بدیم اون هم با لحن عامیانه . البته در نظر داشته باشید که به تعداد پروژه هایی که تصفیه آب صنعتی لازم دارن میشه انواع طراحی ها رو داشت ؛ اما روشهای تصفیه آبی که در سیستم های صنعتی استفاده میشه کاملا مشخصه و فقط طراحی تصفیه آب صنعتی ، جنس قطعات ، فیلترها ، ممبران ها ، رزین ها و … متفاوته . مثلا طراحی دستگاه تصفیه آب صنعتی که برای تصفیه آب فاضلاب استفاده میشه کاملا با یه دستگاه آب شیرین کن متفاوته .

یک دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس (RO) دارای اجزای مختلفی است که هر یک، وظیفه و کارکرد مشخص و تعریف شده خود را دارند.

قیمت دستگاه های تصفیه آب صنعتی نسبت به متریال

قیمت دستگاه های تصفیه آب صنعتی نسبت به متریالی که در آن استفاده میشود و حجم دستگاه بر(حسب متر مکعب ) تعین می‌شود
بطور مثال ما برای استفاده ازشاسی آهن .میتوانیم از شاسی استیل استفاده کنیم
ویا بجای استفاده از پمپ های بی کیفیت چینی از پمپ های با کیفیت و برند استفاده کنیم که در قیمت تمام شده سیستم نقش بسیار مهمی دارد.

تصمیم دارید یک دستگاه تصفیه آب خانگی ارزان قیمت تهیه کنید ولی یک دستگاه تصفیه آب خانگی استاندارد با بهترین کارایی! اما بهترین مارک و برند دستگاه تصفیه آب خانگی کدام دستگاه تصفیه آب است؟

دستگاه تصفیه آب صنعتی

شرکت پارس آب طراح و سازنده دستگاه های تصفیه آب صنعتی از ظرفیت ۵متر مکعب درشبانه روز تا ۱۰۰۰متر مکعب درشبانه روز
با توجه به مشکلات اقتصادی و تحریم هایی که برای کشور عزیزمان پیش آمده قیمت دستگاه های تصفیه آب صنعتی هم نیز مانند تمام کالاهای دیگر افزایش زیادی پیدا کرده و طبعاََ مشتری ها نیز به دنبال دستگاه تصفیه آب با کیفیت و قیمت مناسب هستند .

اما استفاده از قطعات با کیفیت بالا و برند تاثیر زیادی در قیمت تمام شده دستگاه دارد.بطور مثال برای طراحی و ساخت یک دستگاه برای آب آب شور TDS ۴۰۰۰ انتخاب پمپ ایتالیایی به جای پمپ های چینی که در تماس با آب های شور در طول یک سال باعث سوراخ شدن می شوند، یا اتصالات استیل ۳۱۶ به جای ۳۱۴ شاسی دستگاه از جنس استیل باشد یا آهن ، انتخاب فیلترهای شنی وکربنی FRPبه جای فیلتر شنی های آهنی انتخاب پمپ تزریق ایتالیایی به جای چینی ،انتخاب پرشر وسل ها فشار بالا به جای فشار پایین .استفاده از تابلو برق های کامل اتومات یا دستی و نکته بسیار مهم اینکه هر چقدر سختی آب وTDS بالاتر باشد قیمت نیز بالاتر خواهد بود .

شرکت پارس آب مفتخر است با استفاده از بهترین قطعات و تجهیزات اقدام به طراحی و ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی برای استفاده در تمامی صنایع کشاورزی ،دام داری ، داروسازی و گلخانه و…….با شما هموطنان عزیز همکاری نماید.

قیمت دستگاه های تصفیه آب صنعتی

برای تعین قیمت دستگاه های تصفیه آب صنعتی در مرحله اول باید نیاز بهر بردار را در نظر گرفت .که اصولا نباید کمتر از ۳مترمکعب در شبانه روز باشد.
ودر مرحله بعد نیاز به آنالیز آب خوراک دستگاه نیاز است
شاخصه هایی مثل tds ntu sdi باید مورد تجزیه قرار گیرد.استفاده از متریال با کیفیت و برند یکی دیگر از عواملی است که در تعیین قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی بسیار مهم است تامین خدمات قطعات و مواد معدنی از سوی شرکت سازنده نیز میتواند در این امر مهم باشد ۰۹۱۲۶۳۸۴۷۳۹

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.